poniedziałek, 28 maja 2012

ROSÓŁ ZAWSZE DOMOWY


http://www.gjksiazki.pl/ksiazki,1,21,280,zupy-ponad-100-przepisow-na-smaczne-inspirujace-zupy.html

Wiadomo, że jak się wraca do domu, to chce się zjeść coś dobrego, coś domowe, co najlepiej robi mama, babcia, albo dziadek, albo ktokolwiek, kto na nas w tym domu czeka. Wiadomo też, że dla każdego będzie to coś innego. Dla mnie to latem owocowy crumble. Ale od zawsze i na zawsze najbardziej domowo kojarzy mi się rosół. I chyba nie tylko mi.
I to na rosół proponuję dziś najlepszy przepis, o jakim słyszałam.
Kilka miesięcy temu kupiłam świetną książkę pt. Zupy. Prócz tego, że są w niej świetne zdjęcia i dużo dobrych przepisów, to jest tam też przepis na rosół właśnie. Sekretem smaku wedle tej publikacji jest „pieczenie” zupy. Kurczaka i warzywa zalew się wodą i szlakną białego wina, a następnie wstawia w garnku (byle pozbawionym plastikowych elementów!!!) do piekarnika. Tam wysokiej temperaturze rosół będzie się redukował i stanie się cudownie esencjonalny. Na prawdę – polecam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz